Ämne: NBA 9/11
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-09, 16:52   #2
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Bucks känns mycket bättre än Wiz som är riktigt klena så här långt, ser inte en enda position där Wiz ska kunna dominera medan Bucks har en guard duo av högsta klass. -3.5 känns snällt trots bortaplan och där kommer jag troligen hugga!

Kan Nets resa sig? G.Wallace borta igen men jag tycker laget är bättre än vad de visat de senaste 2 matcherna. -3 mot Orlando som tappat formen efter en flygande start kan vara nått...

Philly har startat klent offensivt men matcher mot Boston är alltid grinders så det kan passa, låg total men den här slutar ofta med skitmatcher och mycket hårt försvar...

Mavs får tillbaka Brand och ska kunna hålla jämna steg med ett Knicks som spelat över förväntan.

Hawks lyckades med nöd och näppe knipa Indiana senast efter en galen run i slutet, Heat slog Nets med 30 senast och tycker det finns stor chans att segern blir tvåsiffrig igen för Heat, ser inte hur Hawks ska stoppa dem.

Har Rockets kommit ner på jorden nu? Annars känns +7 högt mot Grizz även om Grizz nu har tre raka...

Hornets får troligen tillbaka Davis ikväll och det kan motivera den höga spreaden i den matchen, annars tycker jag nog det är hugget som stucket mellan två klena lag.

Thunder kommer leka mot Pistons men är inte jätte intresserade då det är B2B efter stor match mot Bulls igår. Pistons kan inte göra mycket poäng och det luktar under här anser jag då Thunder hamnar kring 100 och Pistons runt 90. Thunder måste hänga 110 om denna ska nå 200 och tror inte de orkar bry sig om det om det rinner iväg.

Pacers-T'wolves känns ovisst vilket oddsen indikerar, tycker totalen känns låg men Pacers känns som ett riktigt low scoring lag, de dödade andra halvlek senast mot Hawks och linan ligger mitt på båda lagens snitt.

Suns va riktigt bra senast men mötte samtidigt ett uselt lag. Cavs får troligen tillbaka Varejao och kanske kan knipa denna matchen, bra match och seger mot Clippers, bakslag mot Warriors och torsk, vad blir det nu mot kanske lättaste laget?

Spurs va klena senast men såna matcher kommer alltid för Spurs dock väldigt sällan. Hög chans för revansch nu mot Kings som vunnit 2 matcher irad med 2 poäng mot klena lag, tuffare nu och Spurs vill vinna igen...

Denver-Utah känns som två lag som man har lite svårt att få kläm på, mycket potential men också mycket ojämnt. Lagen skriker överspel men snitten säger underspel... lurigt.

Lakers blandar och ger och frågan är vad man ska få mot Warriors, trumf eller skitkort? Warriors kan med flyt hänga med här men normalt ska Lakers dominera...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+5), Alleh (+5), packit (+5), marling (+1)

Senast redigerad av Lazlo den 2012-11-09 klockan 16:55.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat