Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-09, 17:35   #4
AndreasB1897
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Jag måste tyvärr lägga mig ihär också, du verkar uppenbarligen inte ha koll på några av lagen under top4 i bundesliga? Morten Olsen på M9 är en av de bästa i bundesliga samt dansk landslagsspelare, Mait Patrail troligtvis den största talangen efter Palmarsson, två landslagsmålvakter i Ziemer och Pulzjevic. Andreu och Hykkerud på linjen, samt Mocsai från just Flensburg på H9.. Halva truppen i Flensburg har krämpor, hur kan du få detta till ett bra spel?
Okej okej okej.. Jag skulle nämnt Morten Olsen och Patrail. Missade detta då jag varit på träning och stressat lite. Andreu är inget som sticker ut i mina ögon, Hykkerud är en okej spelare, inget mer enligt mig. Inga målvakter som skrämmer mig när det är Flensburg på andra sidan. Dessutom krämper? Snackade med Vranjes på twitter (Tro det eller ej) och på han lät det inte som om det var några krämpor. Som jag sa i reken så tror jag Flensburg kan lösa detta med samma lag som mötte Kiel i onsdags. Take it or leave it, bara för att vi har olika åsikter om hur bra en spelare är så kan man inte säga "du har uppenbarligen ingen koll?"
Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Var läser du rapporterna om föregående matcher?
Detta hittade jag efter 30 minuters googlande och översättande.

Kan säga att jag inte kan svara mer förrän sent på lördag kväll, ska iväg i helgen så är det något så blir det svar då.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat