Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-09, 21:01   #104
messijah
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nu...nu, ska det dammas av.

Denna dagbok är blödande och på väg att dö men jag ska göra ett försök att hålla den vid liv. Jag spelar mycket och har blivit "rik" av det. Rik är ett ord för vad jag blivit då denna livsstil för med sig mycket med än vad man ber om. I grund och botten är jag en livsnjutare som använder mycket droger. Jag för mycket oväsen och tar plats.

I kväll var jag hos min svåger som är vinälskare och drack en massa vin. Jag dricker mycket och bryr mig inte så mycket om hur det smakar. Han börjar med Cristal som välkomstdrink, sen något vin från -83 till förrätten. Vid huvudrätten har jag tappat vad de pratar om och känner mig som en retard bland genier. Jag har inga av mina barn med mig heller så ja kan inte ursäkta mig och gå och snöa med dom.

Jag börjar då istället inse värdet av vinet som står framför mig och börjar häva i mig och fråga en massa frågor om vinet i fråga. Jag märkte att om man var intresserad och hade tomt glas fick man det påfyllt.

Efter en stund går jag ut och röker en blunt och när jag kommer tillbaka är alla fulla.

WELCOME TO MY LEVEL.

Mitt i detta ropar jag - HAR NI TRÅDLÖST? (då jag tyckte det var en bra idé att cappa spel inför natten då jag visste att det skulle bli sent och jag garanterat skulle vara fucked när jag kom hem).

Nu är jag hemma, inte fucked, barnen har vaknat för jag ramlade över en vagn i hallen, mina spel suger och jag sitter i soffan och kollar på skavlan.

Join my downfall:


Ogiltigt spel-ID: 1283870



Ogiltigt spel-ID: 1283867



Ogiltigt spel-ID: 1283875



Ogiltigt spel-ID: 1282656



Ogiltigt spel-ID: 1283876



Ogiltigt spel-ID: 1283877




http://www.youtube.com/watch?v=guxIm...eature=related

edit: on top of that, idag såg jag ett rött hår i mitt hår. wtf is up with that?? Jag trodde man fick grått hår när man blev gammal? Rött?? Typ, det blänkte i lampa och jag tolkade det som rött.

Senast redigerad av messijah den 2012-11-09 klockan 21:09.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat