Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-10, 11:08   #69
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NoobieClown Visa inlägg
Paladin Sisu

TT: "Vi har sett honom öppna snabbt från femtespår tidigare och det finns faktiskt att Paladin kan spetsa bland rätt starttröga konkurrenter"

Intervju (SS) med Glenn H Persson: "Formen är nog bra, men det är inte spåret och det är galopprisk alternativt risk för tappstart"

Det är kul med trav och de 512 olika uppgifterna man kan finna om varje häst. Tur man bara litar på sig själv!
Glöm inte aftonbladets krönika med Åke

Paladin Sisu (V75-4) tycker jag är en bra häst för sin klass . Senast återkom han efter ett litet uppehåll och gick bra som trea. Han fick chansen till slut men är inte speedig och det var egentligen en opassande kort distans. Den här långa distansen passar betydligt bättre då han är mer stark än snabb. Jag tror också att det var en nyttig genomkörare han fick senast som kommer att föra fram honom ytterligare. Det är ingen osäker häst så femtespåret har jag inte någon känsla av att det ska vara någon galopprisk ifrån. De gånger han har galopperat så har det varit av andra orsaker, såsom utrustningsfel eller hårda banor. Möter flera bra hästar nu men jag tycker ändå att det är min bästa chans i V75.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat