Tycker omgången ser ovanligt intressant ut med många sårbara favoriter och lite småroliga drag!
1) tror burning line gral håller ut dem och ska ses med bra chans från spets, tänkbar spik, men vågar inte släppa oleander som blir bortglömd idag och kan spurta ner allt om det blir för hård körning.
A: 3 B 9
2) tror Pere palema sitter tidigt i spets och känns som given etta därifrån. Garderar med de bakom som jag tror kan vinna.
A: 3 B: 10,7,4,9,6
3) lavecen köper jag inte alls som storfavorit! Tycker givna draget är 7 Neo holmsminde som är den som kan göra något själv i loppet, dödens och slut?
A: 7 B: 3,10,4
4) Tyvärr läser jag loppet som att Björn tidigt sitter i spets även om det inte är givet och försöker fälla, dock given A-häst! Vill varna för 1 Sherzo Brodde som har skrällläge och kan speeda bra från tredje in?
A: 6 B: 12,2,1,5,10,7,9
5) Omgågens öppnaste. De på tillägg får dock svårt, tveksam på det är bättre hästar än de där framme. Loppets drag är 11 som tog 30 meter på 1an sist de möttes från kön trots att Ludde fick varva på 18.. Imponerad av gyllenberg!
A: 7,11,1 B: Alla
6) Här kommer min spik! 4 Still on Broadway tror jag sitter tidigt i ledningen! Flemming verkar inte ens intresserad av att köra där och vägen ligger då öppen Givet att gå på honom när han inte är favorit!
A: 4
7) Stoeliten avslutar och true advantages är klart bäst men läget gör att det är värt att gå emot. Läser loppet som att 2 spetsar och släpper till 5 som är intressant från spets även om hästen egentligen är bäst med smygresa. 9 har toppform och får ett bra lopp med startsnabb rygg, given!
A: 5,1,9 B: 6,10,2
Minst 4-5 A, får se hur mkt jag vill lägga efter värmningar etc
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|