Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-10, 14:00   #112
NoobieClown

NoobieClowns avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Visst kan jag ge analys. Men den är väl inte så svåt att förså utan text. Man måste ju lära sig läsa mellan raderna. Burning är garantispets. sen slut. King creole dubbel så hög kapacitet som alla andra och 2840 m. lika med helt klar. Broadway legs möter inget motstånd bra läge och dirigerar allt oavsett position. räcker det??

Vad bra! Eftersom jag visste ungefär varför du trodde på dom då jag själv är påläst, spec när det gäller de södra banorna så var det mer allmänt att jag tycker man ska skriva motiveringar till varför man tror på sina ideer, spec som när du bara skriker ut att alla är så säkra så.

Sen det där att du ringer massa tränare bla bla bla varje vecka. Ja men vad bra för dig. Eftersom jag själv har hållit på med trav i över 25 år och 10 av dessa år har jag analyserat, spelat bolag och skrivit en hel del om travet. Dels i diverse tidningar men även för vissa travtjänster så har jag ganska ok koll jag med. Om vi nu ska mäta dase som du verkar gilla

Anledningen till att jag eftersökte dina motiveringar var ju att ett forum med 25 inlägg med enbart hästnamn och denna vinner som motiveringblandat med spelkvitto tycker iaf jag är helt värdelöst. Men det är min åsikt och vi tycker alla olika.

Tar gärna en öl eller två och snackar hästar om du har vägarna förbi Jägersro någon gång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+10)
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat