Recap 14/11
Gör en tidig återblick på dagen och ägnar kvällen åt familjen.
Har ingen Lecce misslyckades totalt mot Lumezzane. Man missade straff, men fick spela med en man mer från 35:e minuten. Gör 1-0 i andra halvlek och kontrollerar matchen. Lumezzane blixtrar till och gör 1-1 fem minuter senare och ytterligare en stund till 2-1. Ska bli intressant att läsa mer om matchen imorgon.
La även ett livespel i 76:e till 3 hos Bet365. Tycker själv att det inte var ett panikdrag och Lecce hade flertalet frisparkar och skott efter detta. Vet dock ej hur farliga dessa var. Till 3, med en man mer och då man fortfarande skapar chanser och inte har kollapsat totalt så tror jag ändå det var ett bra spel. Har dock inte funderat klart över detta.
Edit: Spelet var lagt delvis i affekt, då jag vart rätt frustrerad på Lecce. Tyckte dock att de skulle ha ganska okej chanser att lösa X. Tog däremot INTE hänsyn till att Lumezzane bara släppt 8 på 10 matcher och vet hur man försvarar sig. Det får bli en läxa att ta med sig.
Har tittat lite på utbudet i helgen och dessa matcher kommer jag kolla närmare på. Väntar fortfarande på odds för Ligue 2 och Lega Pro.
Segunda Division
Mirandes - RM Castilla
Las Palmas - Xerex
Murica - Barcelona
Numancia - Almeria
League 1
Scunthorpe - Notts Co
Sheff Utd - Stevenage
Championship
Cardiff - Middlesbrough
Crystal Palace - Derby
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av slindoffer den 2012-11-15 klockan 02:27.
|