Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-15, 19:27   #22
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

2012-11-17 16:00ChampionshipCardiff vs Middlesbrough DNB FT 5 2.630

Möte i toppen av Championship mellan två lag som jagar ledande Crystal Palace. Middlesbrough på andra plats är ligans formstarkaste lag med 5-1-0 och 12-3 på sina sex senaste ligamatcher. Däremellan har man även slagit Sunderland på bortaplan i FA-cupen och det känns som man har ångan uppe rejält.

Mb Woodgate, mf McEachran och mf Thomson kommer är frågetecken och kommer testas inför matchen. Framför allt McEachran (lån från Chelsea) är ett potentiellt stort avbräck, då han är viktig för laget.

Walesiska Cardiff är 8-0-0 på hemmaplan med 19-5 i målskillnad. Formen är dock svajig och man har 3-0-3, 12-2 de senaste matcherna. Man har problem med skador på mittfältare och det kan mycket väl vara en orsak till formen. Man är dock urstarka hemma och en mycket tuff nöt att knäcka.

Jag tycker på det hela taget att Cardiff är för stora favoriter med tanke på den hysteriska form Middlesbrough är i. Fegar lite med DNB-spel men med tanke på att McEachran och Woodgate är frågetecken vågar jag inte gå på rak tvåa. Spelar de två förväntar jag mig att oddset på Middlesbrough droppar ganska mycket.

2012-11-17 16:00ChampionshipCrystal Palace vs Derby 1/1 HT/FT 5 3.300

Ett spel jag lägger dels pga av Palace goda form, men också med tanke på läget med andra matcher. Palace kan smita iväg lite om det kryssas i Wales, och skulle det bli seger för endera laget där får man ändå ett litet försprång till förlorarna. Derby har inte någon dålig form, men jag håller Palace som ett bättre lag och hemma ¨på Selhurst Park.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat