Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-16, 16:18   #33
Asprilla

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Tror inte att du är ute och cyklar helt i alla fall. Snopet bara om alla Åkes favoriter vinner när alla garderar eller tar bort. En felfri nr 2 i sista förlorar inte tror jag men hoppas du har rätt för vi har rätt lika tankar förutom * i 5e vilket tyvärr inte är någon fördel för dig för jag vinner nästan aldrig.
Då är det helt enkelt dags för dig att ha lite tur imorgon då! Du landar på en angenäm sexa medan jag sjöar (bra ord för övrigt) på riktigt...

Att alla skulle gardera eller ta bort Åke tror jag dock inte. Det är bara att följa strecken in mot mållinjen. Visar det sig att du har rätt så skiftar jag mot lite fler Åke-streck.

Kör nog ett reservsystem där jag väljer mer efter statistiska utfall som jag brukar så att jag slipper spika också...

Men Aristocat till 73 %? Vinst i 4 av 6 sen i juli. Nej tack med Jorma vid tyglarna för första gången.

Och vad det gäller Friction så har han aldrig vunnit fler än 2 lopp i rad. Senaste var på kortdistans. Gången innan var det nosmarginal mot Haraldinho. Plus hårdare konkurrens i final. Alla gånger 50 % chans att Friction inte vinner. Någon annan kommer att vara i tillräckligt slag för att ha marginalerna på sin sida. Noga uträknat ser du!

Enda favoriterna som får vinna för mig är Overtaker och Piraten...

Senast redigerad av Asprilla den 2012-11-16 klockan 16:24.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat