Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-19, 16:13   #824
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Du är verkligen het, men nu kommer du börja förlora pengar - jag har ryggat dig.
Anyway, vet du hur man räknar med Bet365:s multispelsbonus? Jag har tagit alla odds jag fått när jag placerat dubblarna x 1.05, men det verkar inte stämma då utbetalningarna är mindre än de borde vara om det fungerade såhär.

Så, vet du hur det går till?
Nu ska vi inte vara såna, det kommer nog gå bra ändå. Jag har ju inga planer på att få formen att dala iaf!

Har inte tänkt så mycket på det där men ser nu när jag kollar att jag får ju bonus på mina parlays och så som jag förstår det så är det korrekt. Du kan inte ta oddset gånger 1.05 eftersom du bara får bonus på den eventuella vinsten, inte på insatsen gånger ett högre odds. Så spelar du en dubbel med 100 kr @ 2.00 så får du 5% på vinsten, dvs 5 kr bonus på 100 kr. Tar du 1.05 gånger oddset 2.00 så skulle oddset vara 2.10 och bonusen vara 10 kr vilket är fel. Så antagligen kan man ta oddset gånger 1.025 för att få fram vilken utdelning man skulle få, det funkar iaf på de exempel jag räknat på, men har jag fel så får någon gärna rätta mig, är inte stensäker!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat