Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-20, 17:49   #409
joemag
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Slänger upp en halv harry potter-bok eftersom jag är riktigt sugen på att motivera lite spel offentligt igen. Slängde ihop texten lite spontant under gårdagen, så det är inte välskrivet direkt, men ändå läsbart får jag hoppas!

2012-11-20 16:30KHLDynamo Moscow vs Denis Tolpeko ÖVER Ö 0.5 FT 7 1.780


Dynamo Moskva, som för tillfället leder serien, tar emot Vityaz Chekhov som är ett bottengäng i serien. Vityaz har krigat på bra och får med sig någon övertidsvinst lite då och då. Idag blir det dock väldigt tufft för dem att plocka poäng mot ett Dynamo Moskva med Ovetjkin och Bäckström i spetsen. Ett Moskva som bör göra 3-4 kassar mot det här gänget.
Betsson erbjuder Denis Tolpeko över 0.5 poäng till 1.78. Tolpeko som fått förtroendet att spela tillsammans med Ovetjkin och Bäckström. Kedjan gjorde succé i förra matchen borta mot Dinamo Minsk där Tolpeko stod för 2 mål och 1 assist (Ovetjkin 1 mål, Bäckis 2 assist).
Tolpeko är knappast någon spelare som sticker ut eller har några stora meriter/hög poängproduktion tidigare säsonger, men givetvis är detta förtroende ett riktigt lyft för Tolpeko. Jag tycker inte det ska vara omöjligt alls för han att få med en andra-assist på ett mål när man lirar i kedja med två utav världens bästa hockeyspelare.

2012-11-20 19:00ElitserienSkellefteå AIK vs Bud Holloway MÅLSKYTT MÅL FT 4 2.900

2012-11-20 19:00ElitserienSkellefteå AIK vs Joakim Lindström MÅLSKYTT MÅL FT 4 3.000


Fina odds på Holloway och Lindström som båda är Elitseriens hetaste spelare för tillfället.
I Skellefteås 7-0-kross borta mot Rögle i Lördags stack båda herrarna ut med ett hat-trick av kanadensaren och tre poäng av Lindström.
Att det dessutom kan bli målkalas ikväll minskar inte direkt sannolikheten för att någon av dessa två ska göra mål.
Några vidare presentationer av spelarna tror jag inte behövs. Holloway som blev fjolårets skyttekung i slutspelet leder för tillfället poängligan på 7+21 efter 22 matcher. Lagkamraten Lindström ligger strax bakom Holloway på en 4:e-plats med 8+16 efter 20 matcher.

Skulle inget av dessa spel sitta ikväll har ni mitt och morsans ord på att jag inte kommer reka offentligt på ett bra tag framöver! Jobbaaa då!

http://www.youtube.com/watch?v=mRU31ieUhJM

Du och dina jävla målskyttespel. Ser dock fint ut som vanligt!
__________________
Rygga aldrig då jag är totalt usel.

OBS: EJ IRONSIKT!
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat