Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-20, 22:39   #416
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

När du går till sån attack, Shell Peppe, måste jag skriva av mig ilskan....!!
Håller dock med dig angående senapen. Har du smakat Johnys läckra senap? En liten blandning mellan stark och svag senap.

2012-11-21 16:00KHLAk Bars Kazan vs D. Zaripov ÖVER Ö 0.5 poäng FT 7 2.000


Player props är sjukt roligt och jag är tacksam över att Betsson erbjuder dessa spel i KHL. Serie-sexan Ak Barz Kazan tar emot Dinamo Riga som är ett bottengäng och ligger på 24:e-plats av 26 lag.
Ak Barz är det starkaste hemmalaget i östra konferensen medan Riga är det sämsta bortalaget i västra konferensen. Riga har 39 insläppta mål på 12 bortamatcher vilket innebär i snitt 3.25 mål/match. Ska mycket till att de ska sänka det snittet imorgon mot ett lag som är någon hästlängd bättre.
Zaripov är en riktigt skicklig spelare, en spelare som vet vart målet finns - en sniper helt enkelt. Producerar alltid riktigt bra och ligger just nu delad tvåa i Ak barz interna poängliga med 16 pinnar på 22 matcher.
Spelar tillsammans med Niko Kapanen och Alexei Morozov i första-kedjan. En fint komponerad kedja där Kapanen är center-ankaret, Morozov som i år spelat fram till flesta målen, sedan Zaripov som är en utpräglad målskytt.
Kapanen står till 1.78 på Ö0.5, Morozov till 1.60 och Zaripov till 2. Enligt mig väldigt märkligt att det skiljer så mycket mellan kedjekamraterna. Skulle hålla Zaripov någonstans mellan 1.80-1.85. Värt 7 units här enligt mig. Första-kedjan har goda chanser att göra åtminstone ett eller två mål imorgon.

Ska för övrigt tilläggas att jag höjt insatsen till 8 u.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2012-11-21 klockan 16:14.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat