Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-21, 09:33   #163
Rojiblanco
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Efter gårdagens käftsmäll så har jag beslutat mig för att ligga hyfsat lågt idag och spelar endast en feg-dubbel.

Arsenal har haft ett hektsikt schema senaste tiden. 4 senaste matcherna har bestått av 2 derbyn, ett möte med united samt en borta match mot Schalke.
Ihelgen möter man "överkommliga" Aston Villa och behöver alltså inte spara på spelare. Wenger uttalade sig på detta vis inför mötet med Montepiller "We want to win because we have a good opportunity to finish the job and qualify."
Och det är väl inget kors i taket direkt men här tar man sig i kragen och vinner detta. "man vinner för att vila". Att tillägga är att Montepillers anfallare Camara är avstängd.

Kombinationen till detta är mycket riktigt ett båda lagen gör mål möte.
Manchester City-Real Madrid
Även fast City iprincip är borta från denna grupp kommer man inte ge spanjorerna 3 pinnar. Man spelar för ära och för att inte bli helt utskrattade med en sådan CL satsning man gjort. Man har varit med i varenda match och detta kommer inte bli något undantag. Manchini vill trycka dit Mourinhio. Båda lagen gör mål till 1.43 är inget kanon odds direkt men det är bjudet och taget då sannolikheten är stor enligt mig.

2012-11-21 20:45PARLAY: 2 spel parlay 0.05 1.900
2012-11-21 20:45Champions LeagueArsenal vs Montpellier11.330
2012-11-21 20:45Champions LeagueManchester City vs Real Madrid BåDA LAGEN GöR MåL1.430


Men om jag känner mig själv kommer det nog ändå bli ett litet bett på Brasilien-Argentina inatt. Vi får se....
__________________
Vin är för dom som tror...
Öl är för oss som vet!

Senast redigerad av Rojiblanco den 2012-11-21 klockan 09:36.
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat