Lindvallen om du läser detta så kommer jag inte in just nu på tillsammans.atg.se hur länge ska den vara så? tänkte ju betala in min andel innan du bjuder in andra.
Har djupt dykt i arkiven och hittat flera bortglömda drag, ska bara utveckla mina teorier på torsdag eftermiddag med gamla vänner inne på Jägersro.
Har gjort en liten v86a idag men är inte så påläst, mest en första känsla tanke som gjorde att jag kör ett litet idag för 48 kr för att vara med, om klarar mig till avd3
avd1.
Tidied Accelrator vann i stark still senast och har en straffspark idag.
avd2.
Pine Cool känns väldigt intressant ikväll, möter lättare dock svårt läge åter igen, senast tyckte jag dock att man gjorde ett riktigt bra lopp trots ett svårt läge om det klaffar maximalt tror jag på bra segerchans. Jag skrällspelar idag. Spik på 11%
avd3. När jag såg programmet fick jag en dejavu känsla, något säger att
Nomade Ors är en kanon men jag kan likväl ha fel.. Hästen har fin kapacitet och ska nog inte bortses helt. 4 och 8 streckas där bakom.
avd4. Vidöppet lopp.
Benskins är en vinnartyp och kan desutom öppna snabbt, leder länge om han sköter sig. Strecka är tanken?
avd5.
Divine Razzsåg ut som en klar vinnare 300 kvar från mål senast när man fick dra tåget i tredje spår. Blev avslagen 100 kvar men höll farten bra. Proffs kusk idag gör det lite mer spännande idag och sköter man sig tror jag nog man är i striden.
avd6.
Fuzz vinner inte så ofta men läget och kusken är två plusfaktorer idag.
avd7.
Monte Major har varit väldigt fin på slutet, start snabb som vunnit tre av sex gånger han körts i ledningen. En av några heta som kan vinna. Spelvärdet lockar mig.
avd8. lite smålurigt om inte
Fox From Above avgör från rygg ledaren? s-snabb som verkar trivas med Tobbe.
5 Fox from Above (Torbjörn Jansson) har haft bra form en längre tid men haft otur. Visat en väldig form och spelarna är duktiga och ser sådant. Vann på ett väldigt bra sätt. Är optimistisk och tror på bra vinstchans, säger Sten O Jansson.
avd1. 4
avd2. 12
avd3. 4-8-11
avd4. 1-2-4-6-12-13-14-15
avd5. 9
avd6. 1-2
avd7. 3
avd8. 1-3-4-5
= 48 kr
kan bli flopp men samtidigt bli ett hopp till miljonregn :=)
Lycka till...