Måste skriva av mig lite...
Var orolig över att Latina skulle vila många spelare och även om man vilade ett par stycken var man ett klart mer ordinarie lag än Trapani. Latina gör 1-0 i 5:e minuten, men får en spelare utvisad i 19:e. Trapani tar därefter över matchen och får en straff, som man missar. Trapani utvisning tidigt i andra, men kvitterar en stund senare. Latina ytterligare en utvisad och Trapani gör 2-1 på övertid på sin andra straff.
Jag är ju partisk, men tycker att jag är rätt ute. Latina bör klara denna matchen om man ser till hur starkt respektive lag är. Man åker på 2 utvisningar och 2 straffar och hade kanske löst matchen på ett annat sätt. Framför allt om man fått vara full styrka hela första.
Jag har även med facit i hand svårt att se att jag gör bort mig i mina spel, men siffrorna talar sitt tydliga språk. 17.65% vinstandel och en ROI på 62.81% är svårt att förklara bort. Spelar dock många högoddsare så en stor varians är ju att vänta. Kanske borde tagit ut större marginaler på spel/rulle med antingen en större rulle, eller mindre Units/spel. Men nu är det som det är och vi provar. Tanken är ju att jag ska lära mig något.