Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-21, 17:22   #19
Khiarshoor

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

1.4
2.3.10.12
3 - Geir Burge (Spets och Slut)
2- Lexus Broline (Spets och Slut)
5.10.12.14
3.9.10
2.3.11
4 - Technology

72kr

Om systemet: Spelar väldigt liten idag. Ett klart chanssystem. Den smarte och tråkige spikar i första avdelningen. Men jag tycker det är så tråkigt. Egentligen skall man ju bara göra de så lätt för sig som möjligt genom att pricka vinnaren speciellt när de finns 7 andra lopp att lösa. Men som sagt, blir tråkigt! Skulle tatt med 3-4 hästar, men då jag vill spela ett litet system idag får 1 och 4 räcka!

I andra avdelningen tror jag på Maffioso Face, men tar med två andra i fall att de blir lite körning mellan Herbie Ås och MF ...

Sedan kommer det roliga! Hoppas att Geir Burge kan köras optimalt balanserad och sedan i spets! Då skall de mycket till för att den skall torska, rolig spik! Verkar inte bli optimal balans, så får jobba in den ändå

Lexus Broline, herregud va lite streckad! Optimal distans, snabb ut! Tror att loppets vinnare hittas på främre träffen, tilläggshästarna må vara mycket bättre, men de skall mycket till om man skall ta in 20m och hamna bra till! El Sueco dagens mest överspelade häst! Tänk på de! Inga vinnarskallar där bak heller... Låter som intressant spets och slut på Lexus Broline som gör de bra jämnt o ständigt...

Tycker de hästarna på start i avd 5 går riktigt dåliga tider, och fattar inte varför de är så mkt spelade, står tufft inne i loppet .. Nej BG upp hjälper inte, vinner inte ... Vinner någon bakifrån, kanske FRAGOLA?? Intressant bud .. Totalt bortglömd ..

Sedan lite roliga streck här och där! En rolig Tv-kupong
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat