Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-22, 04:36   #10
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Måste nog också erkänna att jag är spelberoende. Första två åren med betting gick bra, då plussade jag på bloggintäkter (bettingrelaterade) samt bonustrading. Men sedan jag började med vanlig hederlig betting fokuserat på något större insatser än kaffepengar så har det gått åt helvete. Låg +13.000, när jag bestämde mig för att "satsa" på bettingen på riktigt, började satsa 1000 SEK per spel istället för 300-400 SEK. Ryggade "Stan" på Service Plays och snabbt blev +13.000 till -20.000 (dock är mycket egna NFL-spel och ryggar från andra).

Har sakta men säkert börjat inse att jag är en förlorande spelare, spelar ingen roll vad jag gör. Egna rekar, statistiska modeller, ryggar duktiga personer på Sharps, serviceplays. Jag går alltid minus. Jag är visserligen stort plus på betting i helhet med bloggen + bonustrading (runt +100.000 kanske) men förlorar mer och mer pengar på vanlig betting och känner att jag inte kan sluta. Känner hela tiden det där ökända suget att jag vill vinna tillbaka det jag förlorat.

20.000 är inga megapengar men känns rätt surt, insikten att jag är en förlorande spelare svider lika mycket.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat