Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-22, 12:55   #424
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Tappade verkligen hakan när Betsson släppte oddsen på målskyttar i kvällens Elitserie.
Unibet, Svenska Spel och Expekt erbjuder Holloway och Lindström till c.a 2.50 i odds medans Betsson släppte ett odds på Lindström som var högre än Kebnekaise.
Dessvärre sänktes oddset på Lindström riktigt mycket, men det finns ändå värde kvar i 2.85 som den ligger på nu. Holloway har inte sänkts och han är helt klart värd att testa för en liten slant.
Finns helt klart väldigt fint värde även i Arlbrandt till 2.90.
Tackar och bockar, Betsson. Nu ska spelen in bara, det är ju en helt annan sak..

2012-11-22 19:00ElitserienLinköpings HC vs Pär Arlbrandt MÅLSKYTT MÅL FT 4.59 3.250


Kedjan Hjalmarsson-Söderberg-Arlbrandt är förmodligen den bästa kedjan i serien så här långt. Söderberg har fantastiska kvalitéer både offensivt och defensivt. Offensivt har han i år bidragit med 17 mål vilket är överlägset bäst i ligan.
Det är lätt att stirra sig blind på en spelare som Söderberg, men faktum är att han har två riktigt skickliga spelare bredvid sig ES-mått mätt. Arlbrandt har stått för 9 mål och 17 ass på 24 matcher, vilket innebär en 8:e-plats i Elitseriens poängliga.
Denna säsong har han visserligen mest spelat fram till mål, men han är helt klart en lika vass avslutare som framspelare.
På hemmaplan, mot ett lag som Timrå, SKA denna kedja kunna producera och bidra med en eller två mål tycker jag, även fast jag tror det kommer bli en jämn match.
Värderar Arlbrandt till 2.75-2.80 här och tryckte in så mycket jag bara kunde på spelet. Se det som ett max-spel!

2012-11-22 19:00ElitserienSkellefteå AIK vs Joakim Lindström MÅLSKYTT MÅL FT 4.7 3.250

2012-11-22 19:00ElitserienSkellefteå AIK vs Bud Holloway MÅLSKYTT MÅL FT 4 2.700


Holloway & Lindström rekade jag här om dagen och de fortsätter att vara de formstarkaste spelarna i serien. Återstår att se om de kan förlänga sina sviter ikväll mot ett Lakers som har spelat bra efter tränarbytet. SAIK har goda chanser att göra många mål ikväll och då ska minst en av dessa vara inblandad i målet.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+5)

Senast redigerad av Grnvit den 2012-11-22 klockan 20:16.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat