Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-24, 17:33   #1
JamboJones
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 268

Jambo #1
Stats: 110 - 124 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 47.01%

Standard

Jambojones ökar på CSN-bidraget (Mestadels fotboll)


Hallå!
Jag är en grabb under 25 som har bettat till och från i några år. Försökte mig på en speldagbok en gång för ett tag sen men motivationen sviktade då. Efter ett långt uppehåll är jag nu tillbaka, mer motiverad än någonsin. Kommer använda mig av en startkassa på 100 units och värdera mellan 1-5 units mellan varje bet. Använder mig uteslutande av bet365, i varje fall nu i början. Och mestadels fotboll, något enstaka basket och hockeylir kan smita sig in. Där jag finner värde helt enkelt.

Ville bara få igång speldagboken nu. Kommer köra två olika spel på en match jag tror mycket på. Arsenalvinst till 1.80. 4 units på det. Sedan 2 units på Arsenal -2.5 till oddset 6, det är något jag tänkt på hela dagen. Matchstart nu, fyller på med mer info när jag kommer hem. Jag ville som sagt bara komma igång med dagboken, har tänkt starta en i flera veckor men det har aldrig blivit av.



Edit: Ytterligare info. Kommer blanda långa och korta rekar med inga alls, beroende på hur mycket tid jag har. Hur ofta jag kommer lägga upp mina spel vet jag inte, men om det inte kommer upp här ska det komma upp i spreadsheetet (som jag ska göra). Spel som jag spelat men som jag inte skrivit ut i tid kommer jag inte meddela er om. Livespelar ibland, får se om jag kommer lägga ut det här eller inte, det känns inte som att min tråd är något man hänger i under matcher. Det är väl om någon väljer att lita blint på mig, något jag inte rekommenderar. Dagboken är mest för att motivation, och sedan för att bolla tankar om det finns någon som gör det på det här forumet. Det var nog allt.

Första spelen var inget vidare, en 0-0 känns lite typiskt mig när jag väljer att starta ett projekt. Ville mest få igång dagboken med en flygande start men en underligt coachande Wenger kan sätta stopp på även den bästa. I fortsättningen kommer jag inte att kasta ur mig bets, kände bara att jag var tvungen att sätta press på mig själv att börja. Nu kör vi!

Fyller i spreadsheet när jag kommer hem.

Regler: Har inga, skriv vad ni vill.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+5)

Senast redigerad av JamboJones den 2012-11-24 klockan 23:13. Anledning: Hann inte fylla i allt förut. Samt rättade stavfel.
JamboJones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat