Spelen jag väljer att lägga imorgon är i:
3 units på Över 2.5 mål till oddset 1.65 @bet365 i mötet mellan Chelsea - Manchester City. En match som betyder oerhört mycket för båda lagen, då de inte har råd att tappa mer poäng på United. Båda lagen besitter en oerhörd offensiv kapacitet och jag hade hoppat på det här tåget i vanliga fall. Nu när båda lagens bästa mittbackar (i mitt tycke), John Terry och Vincent Kompany, ser ut att missa matchen ser jag ingen anledning att det inte kommer att bli en mängd mål. Det enda frågetecknet jag har är hur Chelsea står sig nu med Benitez som tränare, men jag tror inte att han har hunnit påverka defensiven. Möjligen en motivationsboost för laget, inget mer.
3 units på Båda lagen gör mål (BLGM) till oddset 1.61 @bet365 mellan Swansea - Liverpool. Swansea har tryckt dit minst en boll 5 av de senaste 6 matcherna i ligan och Liverpool har tryckt dit minst en boll 8 gånger av de senaste 9. Lägg då till att den senaste matchen Swansea inte gjorde mål var borta mot City.
Övriga noteringar är att Swansea hållit nollan endast 2 gånger den här säsongen, och Liverpool har hållit nollan 3 gånger. Swanseas nollor kom i omgång 1 och 2, sedan dess har man alltså släppt in mål i varje match.
Jag tror mycket på att lagen trycker dit en boll var, Suarez är glödhet och kommer nog ensam trycka in en boll. Swanseas lagmaskin kommer säkerligen att vilja vinna mot gamla tränaren och gamla mittfältsdirigenten Joe Allen och går för tre poäng på en kokande hemmaarena. Att båda lagen gör mål tror jag stenhårt på.
Mer spel kan komma imorgon när jag vaknar. Godnatt.
Behöver som sagt hjälp med att få till så att spelen syns här i såna där rutor.