Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-26, 21:16   #56
wallez

wallezs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3983
Standard

Till att börja tänkte jag bara nämna nyhetsbrevet jag fick av Secret Betting Club där de skriver kort om deras egna Fink Tank system som mitt system bygger på:
Spoiler:

Those of you following the Fink Tank this season may well have noted the superb weekend for the system last Saturday and Sunday with a 15.01 pt profit from the 8 bets advised. It was needed as it has been a slow start to the new season and the official figures now stand at -0.26 pts from the first 97 bets.

Traditionally, the Fink Tank has always performed better once the season has been going a few months and the hope is the system starts to push on after this recent success.

De låg alltså -0,26u innan helgen vilket kanske tyder på att jag faktiskt gör någonting rätt med mitt system som ligger på plus-sidan Men SBC spelar färre spel och till lite högre odds så jag tror säkert att även de kommer på plus närsomhelst.
Som jag själv råkade ut för ifjol så nämner de att Fink Tank oftast går bättre några månader in på säsongen så vi får hoppas att den bästa tiden är framför oss!
Dock är jag lite fundersam över Premier League som pendlat runt +/-0 hela förra säsongen och även änsålänge denna säsong, just nu känns det mest som onödigt arbete på en liga som är väldigt noga analyserad av spelbolagen..

Till helgens resultat så gav alla spel gav tillslut -1,47u på 7-10, ingen katastrof även om man gärna hade sett att allt jobb med spelen hade gett lite plus

Lite kontrast till det så blir det bara 2 st spel i veckans omgång av Premier League och Championship.

Ogiltigt spel-ID: 1317987

Ogiltigt spel-ID: 1317979

Senast redigerad av wallez den 2012-11-29 klockan 23:29.
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat