Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-30, 12:43   #186
Rojiblanco
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Rookie misstag igår att söka spel som inte finns. Nobbade Granada och sprack i slutminuten på dubbeln. Helgen ser jag fram emot med råge.
Vi har två london derbyn, ett brutalt tysk möte men framförallt ett mega-skräck derby i Spanien. ÄNTLIGEN!

Detta är ingen rek utan jag vill bara skriva av mig

Äntligen, ska vi sätta von-knorrhan-marrängerna på plats!
Har sett fram emot den här matchen i månader.
Har sagt tidigare till mig själv att jag inte skall spela på Atleticos matcher i "seriöst" syfte längre.
MEN! visst ska Real vara favorit men att Atletico som ändå ligger 8 poäng före står i 7ggr. Skulle dock aldrig spela på raka 2an här men det är en kittlande tanke.
Brukar bli en hel del mål i dessa derbyn och i Båda lagen gör mål syn har det slagigt in 7av8 senaste mötena. Runt 1.57 - 1.60 tycker jag är bra.
Och hade jag inte varit partisk i denna match hade jag tagit det. Men jag kan bara inte, jag kan inte sitta och hoppas på ett Real mål.

Dortmund-Bayern
Zlatan i gatan vilken jävla match detta kommer bli för den neutrala åskådaren.
Här blir helgens "virke" 1.53 på Båda lagen gör mål för oss som spelar dubblar och paraplyer.
Kan sitta och spekulera startelvor och illustrera matchens gång men det kvittar.
Här bli det åka av för båda lagen.

2012-12-01 18:30Bundesliga 1B Munich vs Dortmund BÅDA LAGEN GöR MåL FT 0.06 1.530


Även den tyska matchen ikväll spelar jag detta spel.

2012-11-30 20:30Bundesliga 1Fortuna Dusseldorf vs Eintracht Frankfurt BåDA LAGEN GöR MåK FT 0.03 1.670
__________________
Vin är för dom som tror...
Öl är för oss som vet!
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat