Istället för att reka fotboll har jag rekat kök senaste veckan och inte spelat något alls. Funderade lite på hemmaseger i guingamp vs istres imorgon, men guingamp har martins-pereira och yatabare (10 mål) avstängda och det snackas lite om kapten Mathis vara eller inte vara på lagets forum så jag vet inte riktigt. 2.01 i skrivande stund känns lågt, trots att guingamp har ruggig form och istres verkar vara på väg nedåt.
Kanske istället blir ett värdespel på X eller 2 om odds går upp lite. jag har inte värderat något mer än att 50% på guingamp känns ganska vettigt, förutsatt att Mathis spelar. Istres har Fettouhi avstängd och ett par osäkra kort så jag får invänta startelvor..
Noterbart är att Istres gör 2/3 av sina mål i andra halvlek och nästan hälften (45%) sista kvarten. Livespel?
Har grundrekat veckans europacup-spel och har ganska många uppslag, framför allt i Europa League där jag hade lite framgång förra omgången (jinx?). Mycket beror dock i slutändan på trupper, men det gäller att vara med när de släpps för jag tror att en del odds kommer droppa då flera lag har läge att vila spelare.