Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-02, 23:36   #40
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Istället för att reka fotboll har jag rekat kök senaste veckan och inte spelat något alls. Funderade lite på hemmaseger i guingamp vs istres imorgon, men guingamp har martins-pereira och yatabare (10 mål) avstängda och det snackas lite om kapten Mathis vara eller inte vara på lagets forum så jag vet inte riktigt. 2.01 i skrivande stund känns lågt, trots att guingamp har ruggig form och istres verkar vara på väg nedåt.

Kanske istället blir ett värdespel på X eller 2 om odds går upp lite. jag har inte värderat något mer än att 50% på guingamp känns ganska vettigt, förutsatt att Mathis spelar. Istres har Fettouhi avstängd och ett par osäkra kort så jag får invänta startelvor..

Noterbart är att Istres gör 2/3 av sina mål i andra halvlek och nästan hälften (45%) sista kvarten. Livespel?

Har grundrekat veckans europacup-spel och har ganska många uppslag, framför allt i Europa League där jag hade lite framgång förra omgången (jinx?). Mycket beror dock i slutändan på trupper, men det gäller att vara med när de släpps för jag tror att en del odds kommer droppa då flera lag har läge att vila spelare.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat