| 2012-12-04 20:45 | Champions League | Olympiakos vs Arsenal |
1 |
FT |
2 |
2.200 |
Lyckades få det här spelet till fina 2.20. Motiverar det mest genom att Arsenal kommer med ruskigt dålig form och hela 5 a-lagsdebutanter. Jag tror inte på att det här blir någon sorts vändpunkt på säsongen, som så många gånger förr kommer den aldrig riktigt komma. Det kommer nog bli en repris på förra året, man åker dit och spelar helt okej mot ett Olympiakos som spelar för publiken. Skulle nog sätta Olympiakos runt 1.95. Stort värde här. Knep det tidigare idag till oddset, såg att de nu har sjunkit ännu mer. Ska försöka vara snabbare med att få ut mina spel.
Oddset nu nere på 1.75, mycket tack vare Arsenals startuppställning. Vilket gäng Wenger mönstrar, pengarna är redan i hamn.

Szczesny, Jenkinson, Squillaci, Vermaelen, Meade, Rosicky, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Gervinho, Chamakh.
Subs; Shea, Monteiro, Hajrovic, Angha, Arshavin, Ansah, Akpom.
| 2012-12-04 20:45 | Blue square premier | Lincoln vs Woking |
1 |
FT |
2 |
1.900 |
Ren och skär rygg. Såg dock väldigt bra ut till oddset.
| 2012-12-04 20:45 | Champions League | PSG vs Porto |
+0.5 |
FT |
3 |
1.725 |
Porto går för gruppseger och har det säkrat om de kryssar. Kommer ner med i stort sett samma lag som senast och säger sig gå för gruppsegern. PSG har inte imponerat på mig sista tiden och det verkar vara lite turbulens kring klubben. Tror definitivt inte att PSG vinner. Få mål, ska vi säga 0-1?