Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-05, 10:53   #9
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Spiken: XQUISITE CHOCOLATE är klasser bättre än dessa. Spika och njut!

Chansspiken:Mascho Gossip är ganska kivck ut och mycket möjligt att Åke L laddar för att leda loppet runt om. Favoriten ser fin ut i jobb men det kan ändå fattas lite tempo i honom. Får jag runt 20% på draget så är jag nöjd.

Skrällar/Dragen:

Lexus Broline värde riktigt bra senast och avslutade riktigt bra att han idag är streckad på 4% är helt galet fel. Hästar som värmer bra gången innan brukar segra gången efter värt att ha i åtanke. avd2.

Vicotry on line kan mycket väl leda loppet runt om. Streckad i dags läget på 13%.
Passa även Purply Hall som är definitivt bättre än raden och kan få ett perfekt smyglopp. Farlig att glömma på dryga 2%. Sedan vill jag även varna för Dynmaster som fick en blytung resa i dödens senast, höll bra och med annat upplägg idag kan man skrälla till 9-10%. avd3

Down Force blir inte lätt att slå och nu när han desutom är ensam på volten kan han mycket väl sitta i front efter 200 körda. Massvis med fart och håller man ihop idag så bör det vara fin vinstchans. 31%, dock vill jag ändå varna för underskattade Figarå sånna som spurtade ner allt sista 900 senast med en liknande prestation kan man vinna detta. Även 9-12 och 14 ska räknas med chans om de hittar position.

Spiderpig kan leda loppet runt om, har sätt väldigt fin ut på slutet 12%

Låset 9-10 i avd8.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat