Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-05, 15:55   #36
JamboJones

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 268

Jambo #1
Stats: 110 - 124 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 47.01%

Standard

2012-12-05 20:45Champions LeagueBraga vs Galatasaray 2 FT 2 2.620

Galatasaray med allt att spela för tror jag kommer kriga sig till en seger här. Braga med inget att spela för, formen är si sådär. Satsar nog mer på inhemska cupen där man besegrade Porto än en betydelselös match här, man kommer att sluta sist i gruppen oavsett.

2012-12-06 00:45Copa SudamericanaTigre vs Sao Paulo 2 FT 3 2.200

Inatt är det den första finalen av två i Copa Sudamericana. Det är argentiska Tigre som möter brasilianska Sao Paulo. Troliga startelvor för lagen är:

Tigre: Damian Albil, Norberto Paparatto, Mariano Echeverria, Alejandro Donatti, Lucas Orban, Martin Galmarini, Gastón Díaz, Diego Ferreira, Rubén Botta, Diego, Ezequiel Maggiolo, Ftacla.

Sao Paulo: Rogerio Ceni, Paulo Miranda, Rafael Tolói, Rhodolfo, Bruno Cortes, Welington, Denilson, Lucas, Jadson, Osvaldo och Luis Fabiano.

Tigre brukar spela bra på hemmaplan och har vunnit de mesta matcherna där i Copa Sudamericana, men den här matchen kommer inte att spelas där. Den är förflyttade till Buenos Aires hemmaarena La Bombana eftersom att Tigres egna inte kan ta in minsta antalet åskådare som krävs i en final i Copa Sudamericana. Lite olyckligt för Tigre som förlorat de flesta bortamatcher i år. Nu kommer det såklart ändå bli lite som hemmaplan för dem eftersom att matchen fortfarande spelas i Argentina mot ett brasilianskt lag men jag tror allt att det påverkar lite. Ett svagare lag + ingen riktig hemmafördel tror jag avgör matchen till Sao Paulos favör. Troligt resultat: 0-1

Edit: Har en dååååålig känsla om dagens alla spel, då brukar det inte sluta bra. Börjar redan nu med att be till spelgudarna om hjälp.

Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-06 klockan 19:29.
JamboJones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat