Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-05, 16:13   #30
Ruden
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Tills idag har jag tagit detta spelet mest på utsticket faktiskt men även att linan kommer att slås utan större problem då båda lagen ska kunna göra en del mål.

Switzerland - Estonia Ö11.5 till 1.85 hos Bet365, resterande bookies ligger runt 1.70 på samma lina och en del andra har Ö12 som lina och då till runt 1.75. Så bara att hugga denna.
Har också funderat på den samt även Schweiz till -4.5 till 1.60 då jag anser att de har kapacitet att slå ett mycket blekt estland med 5 bollar eller mer. Har kikat på estlands matcher och dom har varit riktigt uddlösa, speciellt igår mot slovakien där matchen slutade 4-4. Dock har jag lite funderingar om Hofbauer spelar idag eller ej. Han är en mycket viktig kugge för schweiz målproduktion samt det övriga spelet. Har du någon info om han kommer att vara med?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat