Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-05, 16:58   #2245
kusagwa
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Holms byter bolag från Pinnacle på en användares rek till ett bolag som får Bet365 att verka som toppbolag i Asien

Sport: Fotboll
Land: Europa
Odds: 1,82
Bolag: bet-at-home här ska det stå Pinnacle
Spelstopp: 2012-12-05 20:45
Liga: Champions League
Tips: Över 2.5
Lag: Man Utd - Cluj
Dags för min första rek här på RoK.

Man Utd är klara gruppsegrare och har ett derby som väntar i helgen. Man möter Man City på söndag i en match som kommer bli viktig. Stjärnor som RvP,, Ferdinand, Scholes, Giggs och Carrick är spelare som inte kommer starta troligtvis. Lägg därtill Vidic, Anderson, Nani, Kagawa som är skadade. Men Rooney startar om man får tro Ferguson som tycker att han behöver matcher för att behålla sin form som han hade i helgens match mot Reading. Med Rooney, Welbeck och Chicharito där framme som det kommer bli ikväll känns riktigt vasst och alla 3 vill visa att man vill ha speltid i helgens derby. Defensiven känns lite halvtaskig, med Buttner, Jones, Smalling och Rafael som troligtvis kommer få spela idag, alternativet är att Wooton får chansen istället för Rafael så att Smalling flyttas ut. Mittfältet kommmer troligtvis innehålla 2 kreativa mittfältare i Cleverley och Powel som jag tror kommer få chansen idag då han stod för en rikigt bra insats mot Galatasary.

Cluj måste gå för seger om Galatasaray tar poäng borta mot Braga som jag tror dom kommer göra, så det kommer bli full fart framåt för Cluj ikväll! Man måste alltså ta mer poäng än Galatasaray för att gå vidare från gruppen. Man har väldigt starka omställningar som United fick känna på i borta matchen senaste. Man saknar inga speciella spelare ikväll och deras skyttekung Pedro kommer starta.

Bägge lagen är gruppens mest målrika lag framåt med 9 respektiva 8 mål framåt var. United vann borta matchen med 2-1 efter 2 mål av RvP som troligtvis vilas ikväll för att andra ska få chansen. Och jag tror att det minst blir 3 mål i denna matchen.

United med en stark elva framåt och en liten matchotränad backlinje som troligtvis kommer släppa in mål som man alltid gör nu för tiden.

4/5 U på Ö2.5mål till 1.82@Pinnacle här står det rätt


// VSudden
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat