Det blev 3-2 igarkvall vilket atminstonde gav vinst. Jag kommer fortsatta att lagga spel med hyffsat hog frekvens sa lange jag kanner att det ger plus och sa lange jag hittar objekt jag ar intresserad av. Infor kvallen har jag redan fyra spel, och har ogonen pa ett par intressanta till. Aterkommer med lite motiveringar om basketen senare nar jag bestamt mig om samtliga spel men har kommer lite om sasongens forsta hockey-spel:
Ogiltigt spel-ID: 1331451
GRG kommer in ligger tvaa i Western Conference's MidWest och har chansen idag att ta ledningen da man har tva farre spelade matcher och endast ar en poang bakom Rockford. De senaste tio matcherna har man plockat ut 8 vinster under ordinarie tid, vilket ar betydligt battre an nar hur man borjade sasongen (3-4-1). Peoria ligger sist och har tva raka forluster i ordinarie, en OT-forlust innan detta. GRG har inte tappat mer an par spelare under sasongen (bada dessa efter tre matcher) och leds av svensken (och Halmstad-fodde!) Gustav Nyquist med 19 poang. Griffins ar nastan uteslutande icke-amerikaner (antagligen for att det ar sa nara till gransen) och det aterfinns flertalet svenskar, slovaker och tjecker forutom kanadensarna. Manga har spelat tillsammans i mer an ett ar, vilket skiljer sig fran Peorias uppstallning (atminstonde icke-amerikanerna). Jag tycker att dubbla pengarna for vinst kanns rimligt har.