Ja, BroderH, Minnesota 1Q brukar vara intressant men man maste vaga in samma saker som i andra spel. Har en kansla av att de kommer vara favoriter imorgon men vi far se.
Pa schemat idag har vi forst och framst:
Ogiltigt spel-ID: 1333975
Worcester tar emot ett gang grodor fran Top 14, franska forstaligan. Worcester ar ett av Englands starkaste lag defensivt och det kommer bli en hard fysisk match. Det som dock skiljer arets Warriors fran de senaste tva arens uppstallningar ar formagan att flytta bollen framat. Detta sag vi mot Harlequins senast da de chockoppnade. Laget har verkligen en solid grund att sta pa och jag tror att man bor kunna ta det har med atminstonde en kick nu nar man startar sitt absolut basta manskap. Jag har inte lika bra koll pa franska ligan men Perpignan ligger pa attonde plats och har haft det svart mot lag som tidigare statt upp klent mot engelska lag.
Infor kvallen har jag aven valt att spela:
Ogiltigt spel-ID: 1334006
Miami ar inget bra lag i forsta halvan av matcherna och jag tror att Knicks t o m kan vinna andra quartern SU. Forsta ar jag inte lika saker pa men pa det hela taget kanns 4.5 poang val generost. Knicks spelade hart igar och kan nog trottas av i andra, sarskilt mot ett Heat som kommer med en dags vila.
Hade aven planer pa ett halvtidsspel i collegebasketen men matchen jag vill spela pa har inte odds dar annu. Vi far se vad som hander.
Sist men inte minst, imorgon borjar Australiens T20. Ligan kallas Big Bash League och vi kommer fa se ett intressant derby i oppningsmatchen, Renegades mot Stars i Melbourne. Stars har Malinga och i en ny sasong med sega batsmen kan han nog plocka med sig nagra wickets imorgonbitti. Detta till trots, Samuels skrev i slutet av oktober pa for Renegades och offensivt haller jag laget ett snapp battre. Oddsen ar i mina ogon alldeles for snalla mot Stars och jag maste testa Renegades:
Ogiltigt spel-ID: 1333964
PLAY BALL!