Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-07, 15:36   #1
Maverick
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Skidskytte 8/12, jaktstarter


K Mäkäräinen till 4.00 hos Bet365 som segrare i jaktstarten måste ses som bra. hade alla haft samma förutsättningar menar jag att Mäkäräinen har ca 25% chans att vinna. Nu får hon dessutom ett litet försprång på T Berger och startar direkt efter Domracheva och kan ta rygg ett tag till hon försöker köra ifrån. Kan bli väldigt intressant och då många övriga namn som är en tänkbar segrare startar klart efter ökar ju givetvis Mäkäräinens chanser.

Vi slipper tvivla på hennes skytte, utan Östersund var en miss helt enkelt. Och hade hon inte fått problem med sitt sikte i dag hade hon vunnit med över 20 sekunder så skidformen finns där och skytte är stabilt nog för detta odds.


Birnbacher till 2.70 mot Fourcade känns också rätt intressant. Birnbacher är en bra åkare som kör bättre när han har hjälp av andra enligt mitt tycke. Så jag tror antalet bom avgör tävlingen och Birnbacher är tillräckligt säker för att ha värde när han har 40% chans att komma före Fourcade. Jag ska suga på den ett tag då jag måste räkna lite mer på denna!

Bara att trycka på Birnbacher till 2.70 hos Unibet. Bet365 ligger på 1.70 på Fourcade, så ni som vill garantera vinst kan ju spela safe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Juret (+5)

Senast redigerad av Maverick den 2012-12-07 klockan 16:30.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat