Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-10, 07:44   #1
tompa87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tompa87 - Ett test - Finsk hockey


Hej alla glada! Nu är det såhär att jag skaffat mig en intressant kontakt inom den finska hockeyn, och jag tänkte testa repen lite med honom, därav denna dagbok.

Det började helt OK igår, då han satt 2 av 4, med Ässät som dem stora förlorarna då dem torskade både sin match och kryssade i fantasymatchen mot saipa (1-1), men både Tappara och Jokerit höll ut och dem hade vi i en dubbel, så plus på gårdagen, vilket blev en avgörande faktor i att jag ville utföra ett litet test.

Så, ni ryggar självklart på eget bevåg, jag vågar inte säga att jag litar på honom än, men det började lovande.
Efter att jag ryggat Ässät så fick vi info om att Ilves droppat sin tränare och tagit in nya, vi vet ju alla vad det kan ha för påverkan på ett lag. Så vi skriver den förlusten till lite sen information och går vidare.

Jag använder mej av bet365 och nordicbet, Nordicbet ett måste då dem är dem enda som har Soumi-sarja av mina bookies.



SÅ lets get the

Senast redigerad av tompa87 den 2010-03-10 klockan 08:31. Anledning: fel i antalet matcher
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng