Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-07, 16:47   #3
Semicolon

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker det är en lurig omgång i PL, med kryssläge på flera matcher. 7 gånger pengarna på West Brom är lockande. Men jag valde att ta AH +1 tidigare idag till 2.16. Båda lagen har kass form för tillfället, dock håller jag faktiskt WB som snäppet vassare.

Man har visserligen två raka torskar mot Swansea och Stoke, som å andra sidan är ruskigt formstarka just nu. I grund och botten har man dock ett väldigt stabilt lag och även om man förmodligen kommer dala ett par placeringar så har man av det jag sett verkligen förtjänat sin femteplats.

Foster är skadad och det är ett avbräck för dem, men jämfört med Arsenals skadelista med Walcott, Podolski, Diaby m. fl. tycker jag ändå att det är fördel WB. Stor risk för kryss, men fint värde i WB, tycker jag.

Aston Villa tar emot Stoke och det här är en match som bara skriker kryss. Det tycker uppenbarligen bolagen också och krysset ger 3.30. Jag tycker dock att ett bättre alternativ är att lira 0-0 till 9.00 för 43% av insatsen och resterande 57% på 1-1. Stoke är visserligen ligans formstarkaste lag, men man har trots allt endast en seger borta. Vi får då istället ett fint odds på 3.81. Risken finns naturligtvis för 2-2. Med tanke på Stokes målfabrikation bedömer jag risken som lite. Dessutom är Peter Crouch osäker för spel, vilket sänker goal expectancy ytterligare. Ett alternativt spel är Stoke +0, men jag gillar resultat/krysset bättre här.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat