Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-07, 23:26   #21
Maverick
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mape Visa inlägg
det var 100x på boeuf på distansen, och han hade bra fart där, ledde efter två skutningar, och tappade under minuten på Fourcade på 2 mil, så där tycker jag farten räcker gott. Vet inte exakt odds på sprinten när han blev tvåa...

sedan lirar jag inte vinnerspel på varje tävling, då det inte alltid finns intressanta spel, men helt klart så ändras åkformen rätt ordentligt på åkarna, och det gör att det går att hitta grymma odds. Makoveev tog jag ifjol till 40x, efter att ha varit top10 två tävlingar irad.

tyvärr är alla mina konton på expekt körda, så kan inte lira där
Spelar inte så stor roll ifall du enbart lirar vinnarspel då Expekt ligger klart under alla andra där men på H2H känns det som en apa pekat bara!

Jo, hade Boeuf skjutit fullt på distansen hade han tagit det. Själv hade jag Eder där och han sköt också bra. Dock hade han varit runt 20 sek efter vid fullt.

Jo, det klirrar fint ifall du hittar en 50+oddsare inom skidskyttet en säsong. De kör ju nio tävlingar och har tre grenar varje gång. Det gör 27 tävlingar en man men några är stafetter så dessa kan vi dra av. Så strax under 50 tävlingar på en säsong och det räcker att vinna en så räddar det hela säsongen. Dock var ju Neuner överlägsen på damerna och efter henne nu har jag svårt att se någon annan än Berger, Domracheva och Mäkäräinen. Men det finns alltid skrälläge för Zaitseva och några få till. Själv hoppas jag kunna träffa Soukaleva i rätt tävling t ex.

Herrarna skiftar lite mer i toppen och enklare att hitta värde med andra ord. Frågan är när Volkov slår igenom.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat