Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-07, 23:00   #24
Maverick
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mape Visa inlägg
japp, så resonerar jag också, och rent statisktikt hittar jag fler än en vinnare varje säsong, och tänker fortsätta med det japp damerna får man vänta till tävlignar där berger/domdracheva börjar tappa form, alternativt tuffa förhållanden. sen är det rätt stor skillnad i deras åkning vart tävlingarna går också.

solemdal till minst 33x var intressant idag, men valde att avvakta några tävlingar till på damerna. Pinter 36x funderar jag på tills imorogn, hängde bra med i åkningen idag, 16 sek efter, och kommer kunna lägga sig efter Bergman och USTYUGOV imorgon till första skjutningen. Bergman kommer dra där, med hans form.

edit: 8x på pallen är nog bättre kanske...

edit: bet365 har blvit snåla på vinnarspelen nu, fick bara in 100kr

edit: hehe nä, men tack för reken ändå, ska hålla mina tummar
Jag skulle vilja påstå att Domracheva är den starkare av dessa generellt vad gäller åkningen och tittar vi sen även på Mäkäräinen så är hon ännu ett snäpp vassare.

Men självklart ska man kolla in formen på dessa, dock svänger det snabbt ibland.

Jo, självklart ska man hitta mer än en vinnare men det hela beror ju på ifall du lirar 50+ eller även favoriter. T ex tror jag ju att Mäkäräinen till 4.00 i morgon är sjukt bra. Spelbolagen väger in hennes tävlingar i Östersund men här hade hon bara en dålig vecka, och i jaktstarten som jag skrev innan chansar hon enbart på fem träff och skjuter därmed hela fyra bom. Hela hösten har hon skjutit bra och tränat bra enligt tränaren, och väger man in allt samt att hon gjorde en sjukt bra tävling i sprinten är 4.00 alldeles för bra. Funderar t o m att gå in med full insats även om jag har svårt att göra det när det gäller vinnarspel.

Solmedal är helt ok men väldigt sällan hon skjuter fullt. Har det ens hänt? Ja, antagligen men svårt memorera allt. Gössner visar dock ännu bättre åkform och ska det bara skjutas 10 skott ska man verkligen värdera oddsen för en dag kommer hon skjuta noll och ta hem det, men då behöver vi odds!

Pinter har verkligen visat bra form och placerat sig i toppen flera tävlingar,men han åker för sakta även om han skjuter fullt enligt mig. Men visst, topp tre ska han väl nå ibland. Ska man lira vinnare är det över 100x som krävs anser jag precis som med Volkov och några andra! Men det krävs enormt mycket för att Pinter ska vinna en jaktstart faktiskt. Så även om allt annat ser bra ut skulle jag höja fyra varningars fingrar!

8x på pallen är klart bättre värde dock orkar jag inte räkna ut specifikt värde på pallen men det är bättre än vinnarspel!

Va? Skojar du? 100 spänn på ett vinnarspel bara? Ja, de usla bolagen som ger "noll" marginal är usla på insatser också! Tradigt som fan! Dock brukar man hitta bäst odds på Betfair när det gäller topp3/Vinnare!

hehe, så du missade Bailey :P jaja, gott åt dig *skrattar* Ja, alltså skrattade men komiskt än annat
Jag vet hur svårt det kan vara men tror att om tio spel rör sig är det max en av fem som rör sig "negativt"! Skulle kunna chansa på en av tio tom!
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat