Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-08, 08:43   #74
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
10 Sharp till den som kan redogöra Luddes tankar snabbast idag.
Är intresserad av Onice Axe.
Den enda info jag kan hjälpa dig med i nuläget är följande...

Aftonbladet:

"8 Onice Axe (Lutfi Kolgjini) var väldigt bra senast. Det är en riktigt fin häst som haft lite dålig formkurva innan men nu senast var hon riktigt, riktigt bra. Spår åtta med autostart är inte bra. Hon är jäkligt snabb men det kostar att ladda. Vi får se hur Ludde lägger upp taktiken men formen är jäkligt bra i alla fall. Kanske står lite tufft inne men utan att känna motståndet tycker jag att hon är farlig ändå, säger Lars Thornberg."

Travtjänsten meddelar att "Ludde" inte har bestämt sig för taktiken än...

Spelarservice meddelar snabb ut vid laddning och tagit sig förbi en så pass startsnabb häst som Vekas Pride men liksom överallt annars så är det tveksamt om "Ludde" kommer att ladda? Han har inte bestämt sig...

Läste på Åbys hemsida att dom tror att häsen laddas för spets och att den öppnade 07,5 för att sedan bara gå undan ändå till slut...

Alla är nog överens om att han KAN ta spets om han kör för det men vad kommer det att kosta? Intressant är att hästen har gått bäst barfota vilket också kan påverka om det ska laddas eller inte och den balansen lär ju inte vara aktuell idag?

Det bästa jag kan göra för dig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+10)

Senast redigerad av doob den 2012-12-08 klockan 13:07.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat