Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-08, 10:39   #32
Maverick
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Jag försöker lägga alla spel där jag finner ev+, dock ska jag säga att jag ibland inte vågar detta och begränsar mina spel. För jag vet att ibland studsar inte bollar när man släpper dem inom betting och då blir det åtta röda H2H spel i sträck. Även fastän jag vet att detta händer så är det en psykologiskt jobbig sak att hantera. Jag kan börja tvivla på min förmåga och fastän jag haft vinnande spel över flera säsonger så kan tankar som "jag har väl bara haft en jävla tur" dyka upp och av denna anledning försöker jag begränsa mina spel.

Det kan även märkas att mina insatser sjunker lite efter någon/några jobbiga dagar. Jag kan som sagt bli feg i mitt spelande, men normalfallet är att spela allt som jag anser vara vinstgivande i längden.

Så när jag inte gör det handlar det enbart om mitt eget psyke. Men tittar du tillbaka på jaktstarterna förra veckan så ser du att jag enbart hade tre spel per kön. Där hittade jag inte värde i fler spel.

Dock brukar det vara svårt att hitta värde i jaktstarter - och ändå har jag dunkat ut ett antal spel till i dag på herrarnas. Vissa av dessa kom sent i natt efter lite för mycket sprit. Så måste gå igenom dessa och se att de verkligen är bra spel - även i dag. Normalt spelar inte spriten någon roll men ibland kan det bli lite av "det är ju min favoritsport".

Hoppas du fick svar på din fråga
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat