Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-09, 18:13   #51
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Kan säga att det var MB och Neteller användandet som gjorde att jag väntade med att skaffa Pinnacle, SBO med flera. Jag tänkte varför "krångla" till det med internetplånböcker när mitt VISA kort funkar utmärkt till Bet365, NB, Expekt med flera. Men de uttag som jag gjort från Pinnacle med MB (använder MB då Neteller fittade sig vid min reg) har tagit max en halvtimme. Det enda som är drygt med uttag ifrån Pinnacle med MB är att det enbart är ett gratis uttag i månaden.

En annan sak med kort och Pinnacle är väl att alla uttag har en avgift?

Summan av min text är att skaffa Pinnacle (sidan är enkel att begrippa), har ett bra utbud (visst de har inte Bet365s djup i diverse lingon serier eller deras mera udda marknader som till exempel antal kort eller hörnor men om du vill spela på det så finns ditt Bet365 konto fortfarande kvar) och sidan är inte så JÄVLA seg som Bet365 är. Och sen när din rulle är större skaffa då ytterliggare nåt konto hos en bookie som du gillar och som verkar vara bra för dig

En annan sak som du alltid ska göra att jämföra vilken sida som har högst odds med hjälp av oddsportal.com eller betbrain.se (finns flera men dessa två är mina personliga favoriter).

Och likadant gör inte mitt misstag med att ha för många valutor på dina olika konton. I nuläget har jag 4 olika valutor när det bästa hade varit att bara allt i 1 eller möjligtvis 2 valutor då alla sidor inte har svenska kronor som valuta alternativ.

Ber om ursäkt i fall du kände till det mesta av det här men ville dela med mig av mina misstag.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat