Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-09, 19:24   #255
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Det skulle nog fungera att ha fler utematcher per säsong. Personligen tycker jag dock det räcker med max 1 per säsong.
Många som tycker det är ett häftigt med utematcher, själv tycker jag det är ett jippo.
Jag avstod utematchen i FBK, varför bygga upp feta ståplatsläktare på en jävla parkering när man har en riktigt fin arena precis bredvid? Vet inte riktigt hur mycket plus man gick, men det var knappast någon succé rent ekonomiskt. Ingen vidare stämning heller då många aktiva supportrar avstod matchen.

Förutsättningarna på en uterink är ju verkligen inte lika bra som inomhus, sen kan det försämras än mer beroende på hur vädret är.
Jag skulle verkligen inte vilja se ett slutspel på uterink. Det skulle absolut ha sin charm med dålig is och stå ute i regn, men känns jävligt dumt när vi har så fina hallar som vi har här i Sverige. Att det skulle vara en garanterad kassako har du säkert rätt i, men jag bryr mig mer om kvalitén än ekonomin i en finalserie.

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat