Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-10, 00:24   #54
AndreasB1897
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Inför imorgon. Tar redan nu:

Tjeckien - Danmark, 3/5 units på Danmark -3.5 @ 1.95 på Pinnacle.

Kommer fylla på i tråden om jag tar något mer, motiveringar kommer kanske senare idag.
Tjeckien slog enbart Ukraina i gruppen som var genomusla och kommer nu till mellanrundan med 0 poäng. Jag har väldigt svårt att se att man ska kunna plocka några poäng faktiskt och speciellt inte mot Danmark här.

Danmark har gjort en dålig match i turneringen och det var mot Sverige, annars slog man Frankrike med 1 och Makedonien med 7. Man har ett mycket ungt lag och man lever mycket på sin speed, kontringar/snabba avkast. Ett lag som jag gillar spela hcp på då man alltid kör på och kan utan problem vinna detta med ett antal bollar.

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Norge - Frankrike, 3/5 units på Frankrike -0.5 @ 2.15 på Bet365.
Norge har inte alls imponerat so far trots att man har 3/3 vinster, man ser lite mätta ut och får inte spelet att stämma alls. Det känns överlag med Norge som att gnistan inte riktigt finns där längre och nu ställs man mot ett Frankrike som nog är det bästa laget i turneringen, höjer man sig inte 5 nivåer så får man mycket svårt här.

Frankrike inledde med att kontra sönder Makedonien för att sedan förlora med 1 mot Danmark och sedan "krossa" Sverige med 7. Mot Sverige gjorde man nog sin bästa match och både målvaktsspelet och försvaret som är Frankrikes styrka funkade till nästan 100%. Det känns som man har en mycket bra form och att man kommit in i turneringen rejält nu, att man inte var favoriter tycker jag är ett skämt och jag ångrar nästan att jag inte tog mer när oddset var så högt.

Hoppas ni tog dem när jag postade för oddsen är så gott som borta nu.

Ber om ursäkt för de sena motiveringarna men tiden har varit knapp.

Kan även säga att jag avstår spel på Serbien - Sverige till 95%. Oddsen och linorna känns faktiskt rätt så klockrena och att jaga något spel där känns inte alls bra, blir att jobba in Sverige framför Tv:n istället.

Som vanligt, för mer handboll så finns jag på twitter @AndreasB1897.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat