Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-10, 21:45   #7
SharkS
Banned
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Hemlös! (rum över?)
Inlägg: 77
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VSunden Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1340863


Ogiltigt spel-ID: 1340864



Fulham är alldeles för stora favoriter här enligt mig! Man saknar Ruiz och Davies. Kacaniclic är tillbaka och vi får hoppas att han inte går sönder igen. Det är en spelare jag tror på väldigt mycket ! Man har inte gjort mål i 3 raka matcher, vilket är riktigt dåligt. Man har inte vunnit på 7 matcher och inte idag heller !
Newcastle har varit i en väldigt negativ trend med mycket skador och inte alls resultat med sig. Men senast slog man Wigan med 3-0 och inga nya skador. Tiote klev av, men det var bara en säkerhets återgärd och han kommer till 99 % starta ikväll likaså gäller det för Ba och Santon. Man får också tillbaka Hatem Ben Arfa idag som är med i truppen och kommer troligtvis få ett inhopp.

Jag tycker bolagen har favoriserad Fulham alldeles för mycket i dagens match och ser ett bra värde i Newcastle idag.

// VSunden
Jag som tänkte säga. Är du inte klok? Du kan hitta värde i Newcastle - som är mitt favoritlag? De vinner fan aldrig enbart för att jag håller på dem. Att de gick till Europa League förra säsongen var väl ca en på en miljon typ...

Nej, mitt Newcastle vinner fan aldrig

SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat