Ämne: V4 Tisdag
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-11, 10:00   #4
Mrmatteoo

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tate92 Visa inlägg
Keeping Julia V4-2, sprang sist en hård öppning och föll på upploppet och innan dess runda fältet från 3e utvändigt och vann enkelt! Känns som en hyffsad spik om man vågar lämna Sonar brodde. Någon som säger emot? : )
Håller med donkyklonk, spår 12 över kort känns som en sårbar favorit. Ändå några hyffsade hästar med, gillar Sonar brodde som jag såg på v75 på Åby i mitten av oktober. Såg riktigt fin ut i värmningen där, gick ju allt annat än bra i loppet dock. Verkar ha pausat lite sedan dess, så lite frågetecken för formen är det nog? Kanske inte favorit distans heller? Men kapacitet tror jag det finns och blir över för att kunna vinna ett sånt här lopp.

Ledig idag och med tanke på vädret så väljer jag att tillbringa förmiddagen i soffan med en kopp kaffe och atg:s lopparkiv

Och hittat en häst i detta loppet som jag tror kan va en liten luring i Önasgarbo, gillar iaf det jag sett i dom två senaste starterna. Spurtade vasst från spår 12 till en 4:e plats i det loppet du tog upp här åvan för två starter sedan och slog då Keeping Julia. (visserligen hårt tempo på loppet) men tyckte spurten bet bra. Och hängde med bra i senaste starten mot hästar som Leonas yaffa och Com.Z som sexa utan att få riktigt fritt på upploppet. Tyckte inte det såg helt tomt ut i mål. Kör bara Clas med optimal balans och hittar ned i en bra position från start så tror jag mycket väl han kan vinna. Som 10% tycker jag den känns intressant.

Nån som har några fler drag ?
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat