Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-11, 13:53   #11
VSunden
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1342167



Valenciennes saknar några spelare ikväll, men inga större avbräck. Den enda som spelat endel matcher är R. Gomis med 10 framträdande på 16 matcher. Alltså ingen jätte viktig spelare. Men man har en stark offensiv med Aboubakar (12/2), Le Tallec(10/5) och Pujol(10/4). I anfallstrion är alla tillgängliga, även mittfältaren F. Kadir (16/6) som gjort mest mål i laget är redo ikväll. Man snittar 2.875 mål/match i ligan iår

PSG har verkligen en väldigt stark offensiv med trion Zlatan, Menez och Lavezzi som kommit igång på slutet verkligen. Man svajar stundtals bakåt i år även fast man har en av världens bästa mittbackar i T.Silva. Man snittar 2.5 mål/match i ligan iår.

Men inbördes möten dom senaste åren har jag hittat en sak som upprepar sig varje gång. Matcherna går alltid över 2.5 mål. 2008 är senast man inte gick över 2.5 i matchen. Alltså har man 9 rara matcher mellan lagen som gått över 2.5 mål. Det ska sägas att på dom 10 senaste matcherna lagen emellan så är snittet 3.9 mål/match. Ett tecken jag har sett är också att PSG har haft det rätt lätt mot Valenciennes och har 5 raka segrar, det är kasnke något ni också vill testa.

Jag lirar endast Ö 2.5 mål ikväll och matchen sänds på TV 4 Sport för er som vill jobba in den med mig !

// VSunden

Senast redigerad av VSunden den 2012-12-11 klockan 19:17.
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat