LAK@Blackhawks
Tror också på över här. Problem med målvaktspel i Chicago och de är pigga framåt, speciellt på hemmaplan. Vinnare rör jag inte här, Chicago är jävligt bra hemma, torskade dock sist mot Detriot, jag missade matchen med hörde att det va katastrofalt i perioder, LAK körde över Columbus med 5 eller 6-0?
GO OVER
VAN@PHX
Tror på Phoenix här. Vancover har gjort många starka insatser nu under sin långa roadtrip. Detta är dock sista matchen innan hemgång och tror det blir ett ganska avslaget spel ikväll från deras sida. Om 3 dagar är Vancover på hemmais igen och möter Ottawa och man har inte spelat en hemmamatch sen 27 januari. Är inget stort fan av Luongo, vet inte om han står ikväll men antagligen.
GO PHOENIX
DAL@BUF
Tror Dallas kniper denna faktiskt. Man kommer från en vinst mot Caps och innan dess 3 raka förluster. Man måste göra det här till en bra trend och inte fortsätta i den dåliga, det tror jag dom grejar. Den här matchen går under.
GO DALLAS
GO UNDER
CAR@WAS
Egentligen gillar jag Carolina men måste gå emot dom i den här matchen, alltså laget har vunnit, vunnit och vunnit nu men senast jag kollade på dom var när de gästade Florida och då såg de INTE bra ut. Visserligen vann de mot Atlanta sist men här tror jag det inte räcker till. Caps på hemmais efter att de torskat mot Dallas på straffar, denna tar de hem. Tror även att denna går under linan på 6.5 (4-2 Caps)
GO CAPS
GO UNDER
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|