Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-12, 13:34   #50
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Har en kass streak nu men jag tycker ändå inte att jag är helt fel ute.

Såg inte Bologna vs Lazio men vad jag mha skolitalienskan och Google Translate kunde förstå av Gazettan så var en Laziovinst inte så långt borta.

Clermont vs Nantes slutade 0-1 och det är allt jag vet.

Alan Pardew var missnöjd med att man släppte in två mål måt Fulham, men tyckte man spelade bra offensivt, så den var kanske inte så långt ifrån heller...

Gällande underspelet i Ligue 2 är det ju bara att sätta på sig dumstruten och skämmas lite. Statistiskt så var det ju dock klart motiverat och det var inga stora förändringar i lagen så det var väl bara en sådan dag kanske. Till 3.5 i odds tycker jag dock även nu att det är motiverat. Läste på Punters Lounge igår innan matchen att det kunde bli målrikt så kanske ska se mig runt lite efter second opinions i större utsträckning.

La även dessa spel igår:

2012-12-11 20:55Ligue 2 OrangeIstres vs Le Havre HTTS NO FT 5 3.500

Istres vann med 3-0 och här var jag nog bara helt fel ute med spelet.

2012-12-11 20:55Ligue 2 OrangeGuingamp vs Arles ANNAT 1/1 HT/FT 5 2.700

'
Mycket dumt spel egentligen och jag visste nog om det innerst inne. Jag ville spela Guingamp men tyckte oddset var för dåligt. Tittade lite på matchen men avfärdade EAG -AH. Det känns som om jag tog detta bara för att jag gärna ville spela på matchen vilket är helt fel. Hade väl inte låtit såhär om man vunnit men känslan var nog lite så innan också.

2012-12-11 20:55PARLAY: 2 spel parlay 5 2.620
2012-12-11 20:55Ligue 2 OrangeGuingamp vs Arles11.600
2012-12-11 20:55Ligue 2 OrangeIstres vs Le Havre UNDERU 2.51.640

Denna dubbeln tycker jag var ganska bra. Jag tittade andra halvlek på EAG-Arles och var på väg att lägga ett livespel på eag. Samtidigt som jag skriver in insats blir Yatabare utvisad så jag fick hålla mig. Det var trots en man mindre EAG som var klart närmast mål och med fullt manskap hade man nog löst detta. Arles var väldigt bleka även en man mer.

Istres vs Le Havre nämnde jag ju också ovan. Detta spelet tycker jag dock var bättre och när allt kommer omkring faktiskt helt okej. Nu bommade det visserligen idag men så är det ibland.

2012-12-11 20:45Capital One CupBradford vs Arsenal HÖRNOR LIVE Över 6 FT+OT 5 2.300

Livespel på Arsenal lagt efter första förlängningskvarten. Sett till matchbild och att Arsenal hade 4 hörnor på den kvarten tyckte jag spelet ´var rätt. Man fick en tidig hörna i andra kvarten också men inget mer. Fanns väl ett par bollar som kunde studsat till hörna och jag tror att spelet trots missen hade värde i sig.

Tittar man på ovanstående fyra spel så är det spel som jag tog utan att skriva något eller leta reda på ordentlig info. Ströspel som dessa letar sig in hos mig ibland och jag måste lära mig att hålla mig från dessa.

Senast redigerad av slindoffer den 2012-12-12 klockan 13:44.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat