Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-13, 04:01   #21
SharkS
Banned

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Juventus och Cagliari klarade linan under tre med finess! Ett enda mål och oddset 2.01 kändes fint. Tyvärr var det en unit för lite för att kvällen skulle sluta på grönt då Bastia inte kunde vinna mot Merseille. Slutade 1-2 då Mareielle gjorde ett av sina på straff. Jag såg inte matchen och tänker inte utvärdera resultatet då det enbart var statistiskt på hur lagen spelar på slutet hemma resp. borta!

Dock känner jag en viss nöjdhet av att det italienska mötet satt fint. Kl 13.30 i morgon vet vi ifall bägge lag gjort mål i matchen mellan Monterrey och Chelsea. Lite senare vet vi hur skidskyttet gått. Jag kommer med spelförslagen om morgonen, vad gäller skidskyttarna.

Tack alla som följer det jag skriver här! Är det någon som vill knyta närmare band är ni välkomna att skriva.

Själv är jag dock något sne för att jag ville joina boored och co när det gäller spel hos Svenska Spel, såsom bomben och liknande. Dock hade jag inget konto där och kunde inte vara med där, men jag försöker lösa den saken. Direkt dagen efter (eller om det var två dagar) så dunkar de in 56 000. För mig som hemlös hade en femtedel av dessa pengar betytt otroligt mycket :( Känns som Gud skrattar mig i ansiktet tyvärr.

Ja, har någon en säng och ett litet rum över får ni gärna kontakta mig! Jag är social, tillräckligt intelligent och min kunskap är relativt god. Tack på förhand!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), boored (+5), Boone (+5)
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng