Ämne: V75 Romme
Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-13, 21:04   #24
Mrmatteoo

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Lite av mina amatör tankar Tycker det ser svårt ut (tycker jag iofs alltid och krånglar ofta till det )

Avd1. Har för mig ELLES W. PHEDO är ganska kvick ut och bör väll kunna hålla ut övriga om hon vill ? Sen om Ove väljer att släppa eller inte återstår väll att se. Gillar den hästen och tycker hon känns intressant på läget. Tidiga känns oxå CARLOS LIGHTNING (men är väll lite väl stor?) BELGRADO vill jag oxå gärna ha med, blir ju inte överstreckad på kusken iaf. OMELETTE verkar ju va i grymt slg men känns väll lite långsökt? CONRADS FREDRIK känns inte het för mig , men kanske åker med om han värmer bra.

Avd2. Grymt svårt känns det som, får bli rejäl gardering.

Avd3. Saston klar första häst. Men som han travar vill man ju gärna gardera, men med vad ? Hur stort minus är det för honom om det blir skor? EL SUECO bör väll knipa ledningen och få ledar rygg. Går alltid med skor, men känns inte som nån plus distans direkt. GLOBAL INVESTMENT oxå ganska kvick ut och bör väll va först framme för att överta? Men frågan är hur BG gör när Saston kommer. Har ju iaf kapacitet och form för att räcka. PITCH COMMAND lär väll bli över från start, men kommer han ut går han ju som tåget för tillfället. Men svårt att se han räcka mot saston i dagsläget.ON TRACK PIRATEN är det ju lite snack om, visserligen bra form men fyra år och har han ens segrat på v75 förut? Dessutom spår 11. Skulle inte ens strecka till 1%. Ähh kanske rent av spikar Saston, blundar håller tummarna och hoppas han travar.

Avd4. Känns oxå svårt. Gillar STARBEC’S MACKLO är kvick ut och tror han kan nå spets. Funderar på att chansspika mig ur det här loppet då det kan bli dyrt annars. Skulle kunna vara spets och slut ? Är visserligen många snabba på start, så vill det sig illa blir det utdragen körning. Vid gardering åker helt klart miljondraget VIKTOR PÅ KNECKEN med

Avd 5. Här blir oxå stor gardering. HAAGA PRINSEN kanske kan fronta , släppa och få en fin resa? BJÖRLIFAKS gillar jag oxå , farlig om han klarar spåret. FESETH NILS? 1,13,15 åker oxå med. Här finns många fina hästar

Avd 6. Här tror jag lite på LÖNSHULTS BIRGITTA som jag tycker går bra varje gång .ELLES W.FILL kanske kan fronta ? Köper inte alls favoriten. Körning från start och miljondraget BANKER BRODDE

Avd 7. Känns oxå som en svag favorit . PREY FRONTLINE eller OVERTAKER BY SIB i spets tror jag. Bör va bra chans. Miljondraget NELLE KÄCK invändig resa och en rökare på upploppet

Senast redigerad av Mrmatteoo den 2012-12-13 klockan 22:11.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat