Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-14, 11:50   #41
SharkS
Banned

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Så är det dags för damernas sprint i skidskytte om några timmar. Tycker mig ha fyra bra spel men mer om det strax. Jag hoppar över vinnarspelen då jag inte finner något odds attraktivt där, mest intressant är O Zaitseva till 29 gånger. Men helst skulle jag vilja ha runt 40 men det är inte helt omöjligt att det kan vara värde redan runt 30.

Två relativt långsamma åkare mot varandra i min första H2H. Glazyrina är lite snabbare och Brunet känns helt ur form och är på väg nedåt, även om det vänder snabbt inom den här idrotten. Fransyskan är en lite säkrare skytt och jag tror oddset är efter det, men jag vill se mer av Brunet innan jag blundar för 2.70 på Glazyrina. I dagsformen ska Glazyrina vara före minst 40% av gångerna.
2012-12-14 14:20Världscupen 3M-L Brunet vs E Glazyrina 2 H2H 3 2.700

Mäkäräinen blandar verkligen med sitt skytte den här säsongen. Hon är favorit i dagens lopp och med normal form i både åkning och skjutning ska hon ju vara det men till 2.70 spelar jag hellre Solemdal - som vann jaktstarten förra veckan. Två riktigt bra skidåkerskor och det hela kommer sannolikt avgöras på vallen. Då är detta ett fint odds, det räcker med 40% segrar för norskan.
2012-12-14 14:20Världscupen 3K Mäkäräinen vs S Solemdal 2 H2H 3 2.700

Zaitseva är den ryskan som W Pichler (stavas?) tror mest på, men hittills i år han hon verkligen inte levererat, men hennes kapacitet är större än Kuzminas och får ryskan bara ordning på det hela, speciellt farten i spåret så är odds över 2.00 värde. Men nu är ju verkligheten lite annorlunda så jag hoppas jag är rätt här, för det räcker med 45% segrar för ryskan. Det måste ju ringa en wake up klocka hos ryskan snart. En fjärdeplats från Östersund som bäst i år. Det är en jämn kamp mellan dessa två, formmässigt fördel Kuzmina dock.
2012-12-14 14:20Världscupen 3A Kuzmina vs O Zaitseva 2 H2H 3 2.300

Gregorin visade riktigt fin form förra helgen och jag hoppas hon fortsätter med den farten under sina skidor så ska detta vara en match närmare WO än 1.71 i odds faktiskt. Palka överraskade dock på mig i Östersund, bland annat i H2H mot Gregorin. Men nu ska väl ordningen vara återställd hoppas jag även om polskorna gör det bra. Här finns ett litet värde, 60% tycker jag Gregorin ska vara före.
2012-12-14 14:20Världscupen 3K Palka vs T Gregorin 2 H2H 3 1.710

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-14 klockan 15:27.
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng