Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-14, 15:23   #43
SharkS
Banned

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Förstår mig inte på varför alla skidskyttar gillar att jävlas med mina spel. När nu Mäkäräinen skjuter hela fyra bom känns det ju riktigt bra att Solemdal ska kunna ta detta. Och hon skjuter "endast" tre bom, men likväl 35 sekunder efter finskan i mål. Hon hade inte ens klarat det med två rundor mindre, rent skämt ju.

Gregorin som sköt 95% liggande förra säsongen och hade 98% i år och har varit stabil i liggande flera säsonger, med siffror över 90%. Nu skjuter hon två bom i liggande och förstår spelet. Hon lyckas skjuta fullt i stående men är runt 10 sekunder efter Palka när de går ut på spurtvarvet. Inte alls bra, så dåligt ska hon inte skjuta i liggande, rent skämt ju. Jaaaa, hon tar in dessa tio sekunderna och jag jinxade åt rätt håll. Trodde det var för många sekunder men tack älskade Gregorin.

Zaitseva är ju så långsam att övriga kunde kört baklänges och ändå varit före i mål. Inte ens med fullt skytte hade hon klarat Kuzmina som hade två bom. Detta var sämre än jag kunde föreställa mig. Inte ens när, rent skämt ju.

Glazyrina gör det bra och får en topplacering, i nuvarande stund plats 10. Fullt och bra skytte och hyfsat snabb vilket gör att hon krossar Brunet som jag tror bröt loppet då jag inte hittar henne i listan.

Min egen lilla favorit Soukalova tar och vinner för första gången och jag har tidigare spelat henne men oddset på Betsafe var 30 vilket jag tyckte var lite för lite. Tv-peng kunde det ju blivit dock. Gössner 12 i odds att leda efter första skjutningen är också ett bra odds, men detta bommar jag helt i dag. Även detta är ett spel som jag tidigare spelat. Surt att hamna helt snett på det hela och spela vinnarna i fel tävlingar, var samma med Birnbacher.

Två dagar kvar av veckan med skidskytte, totalt fyra tävlingar. Bara på med skidorna igen och ta fram geväret för att hitta rätt.

Senast redigerad av SharkS den 2012-12-14 klockan 15:26. Anledning: Gregorin underbart slutvarv!
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng