Citat:
Ursprungligen postat av bingotant
3 Sanssouci i v65-5 & 3 Saladino i v65-6 såg formstarka ut senast. Chansar nog med spik på Sanssouci, 17% just nu 
|
Citat:
Öhh, kolla 3-4e inlägget i den här tråden, varför skulle jag ljuga om det? Ännu mer tiltande va att jag inte spelade vinnare på Saladino.. grämer mig över det.
|
Citat:
Varför ska jag bevisa för dig att jag missa en DD, känns ju rätt meningslöst. Tror du inte på vad jag skriver så är det helt ok. OK om jag skulle bevisa en vinst om jag nu valde och skriva om det, men ska man behöva bevisa att man förlorat också?
Tack, detsamma
|
Javisst, men det var ju inte vilken DD som helst... Du säger att du missat en vinst på 120 000 på en rak dubbel - självklart blir man då nyfiken på sanningshalten i det hela. Hade det rört sig om en tia eller en hundring hade jag aldrig efterfrågat bevis, men när du söker sympati för att du eventuellt nyss missat en vinst på en så hög summa så får du vara beredd på frågor/skepticism.
Bara löjligt att du fortfarande försöker lura vissa härinne att du verkligen spelat 1000 SEK på en rak DD (3-3)!
Bevisa att jag har fel och jag skall aldrig mer skriva en rad härinne, okey...!

:whistli ng: